~Tabung Semalu SK~

Friday, August 14, 2009

~Aku dan acara~































salammmm......
tetiba plak ader entry d sebelah petang kan...
jumaat plak tuh..
huhuhuhhu

sajer jer nak kongsi gambo2 dgn korg2 smua....
kebetulan ari nih ader program bersama Menteri....
aku jd MC utk majlis nih....
"Lunch Date bersama YB Menteri" anjuran PUSPANITA....

hurm....
start kul 10 am....

ader ceramah ttg "Anggun dan Berilmu"
pastu persembahan dari kumpulan Bale-Bale....
femes ko kumpulan nih..
slalu wat show utk TV9...Nasi Lemak Kopi O....
dorg nyanyi n muzik dorg pun superb....

pastu Dato Seri datang....
aku pun mengacara bla...bla...bla....
pastu pass pada DJ plak....

pastu wat suprise kat Dato Seri....
tutup smua lampu...
pastu nyanyi lagi bday kat dia..
yer la kau...
esok bday boss beso aku k...
sambil org caterer bwk masuk 2 bijik kek yg beso siap dgn lilin....
Dato Seri punya la heppy..
siap btepuk tgn n bsorak2 agi....
huhuhhuhuhu
sonok tgk dia....
( nanti bday aku ader ker org nak suprise cenggini? )
blagak menteri plak aku kan
ekekekeekekkeekek
lps tu..


mkn2..
borak2..
gebang2...
nari2...
poco2...
joget2..
samba2..
sampai penat.....


hurm....
itu la yg aku nak citer....

korg layan pic la plak k...jgn korg muntah dah la tgk pic byk2 nih :D


tata


p/s: selamat berhujung minggu...

No comments: