~Tabung Semalu SK~

Friday, August 7, 2009

~Aku setia di sini~

yuhooooooo
salam allllsssss.....
cewah....
sempat lagik aku hapdet blog kan...
yer la..
rehat panjang...
nama pun jumaat kau.....
kalau opis gomen nih....
mengangkang la dr kul 1215-1445...tak do sapo nak marah....

tapi kalau ader kejer tuh...
ada yg marah la kalo ko ngangkang jer kat opis tu....
skrg tinggal aku sorg jer kat opis...
owg lain suma dah kuar...
g SOGO...g medan mara...g jln tar...g ariani..g avon...g da mall..g sana..g sini..
aku jer yg tak minat nak g mana2....

sejujurnyalah.....
dah 4 tawoooonnn aku kat KL nih..
sogo tuh baru 4 kali aku jejak..
bleh kira dgn jari....
yg tmpt2 lain tuh...
pun mcm tuh...
aku nih bkn apa...
tak suka tmpt crowded2...
yg ramai2...pastu gesel sana sini...
aku rimas....

sbb tu jugak...
wpun dah 4 twoooonnnnn
aku dok KL nih...
baru 2 atau 3 kali aku naik pengangkutan awam...
lrt...komuter....monorel...bas... smua tuh aku tak pnh naik....
aku takut...rimas...n tak leh nafas kalau ramai2 n sesak2...
( perasan diva ker haku neh? )

bila dah dok sorg2 nih....
bleh la aku godek2 blog aku....
hapdet blog aku...
tgk sana...tgk sini...
hurm...

abah plak msg ckp tak jd tdo umah aku....
jd..makin kesunyianlah aku....
mula tpikir....
kemana nak ku bawa diri ujung minggu nih...
mati bosan lagikah aku?
ASTRO lagikah peneman aku?
hurm.... ( keluhan kali yg ke 8 juta )

abg...cepat la balik......
tetiba plak emosi kan...
dok feeling2 sorg2 nih....
haihhhhh.....
bosan!

No comments: