~Tabung Semalu SK~

Tuesday, August 11, 2009

~Curi-curi Hapdet~

Salam allllssss...
mcm biasa....
hapdet blog laju2...
sbb tkejar2 nak ke INTAN Bukit Kiara...
ari nih sehari lagi Persidangan Pemantapan PNM kat sana....

so tak byk yg bleh d cerita....
post pun pendek jer sbb tanak org tercari2 aku kan....
esok pun masih kerja d luar...
esok aku ke PNM...
jd esok aku terus ke sana dari rumah...

jgn lah korg dok tunggu aku hapdet blog ok..
sbb esok aku adalah tidak masuk ke opis....

so..kpd korg2 smua....
sila jg diri dan emosi k
heheheh (sbnrnya aku yg emosi )

tata

No comments: