~Tabung Semalu SK~

Friday, August 21, 2009

~Hatiku tiada bersamaku~










Salam allssss......
wah......
pagik nih rasa semangat sgt...
slalu jumaat aku yg paling emosi kan.....
tp jumaat nih....
aku jd teruja....

korg tau sbb apa?
sbb aku nak balik kg...
nak mula bpuasa bersama cinta hatiku....
dulu syurgaku di bawah telapak kaki dia....
tp skrg syurga itu dah berpindah kepada yg lain...
dialah IBUKU.....

"mak...tunggu tau...."

kang lps Jumaat aku gerak la balik Kedah...
dgn kakak aku n sorg kwn kg aku...
harap perjlanan aku lancar n smpai dgn selamat....

smlm aku kluar bjimba2 dgn kakak2 angkatku..
Kak Sya n Kak Ida.....
Kak sya nih slalu la aku jumpa...
tp Kak Ida nih...
rasanya dah 2 tahun tak jumpa...
so bygkan lah kalau da lama tu tak jumpa..
mcm2 story mori yg keluar....
punya tak sedo diri..
smpai kedai tuh dah tutup lampu..
baru kami tkulat2 p bayar harga makan n minum...
ekekekek

( korg layan jer gambo kat atas tuh k... )

Salam Ramadhan untuk smua yg terjah blog aku....
aku n hubby nak mohon ampun maaf andai ada khilaf kami yg tak kami sedari...ssungguhnya kami tak bniat....
mudah2an permulaan puasa kami di penuhi rahmat...
tamo ada yg sakit ati..terasa ati dgn kami....

( hoihhhhh...... puasaku tanpa suamiku... )

tata



4 comments:

Anonymous said...

balik utara tak ajak gwe...
uwaaa!!!!

gwe
- lo harus tahu siapa gwe-

SeMaLu SK said...

weh....
akhirnya lo follow juga blog gwe....
kalo lo mau ikutin..
masih lom terlambat sih...
ekekekeke

J2k said...

seronok seronok jugak... pastu kena ingat kandang masing-masing.

SeMaLu SK said...

aik...
saper J2k nih eh...?