~Tabung Semalu SK~

Friday, August 7, 2009

~Jumaat yang tiada seri~

salam.....

munink allllllssss.....
korg tgh wat per tu?
ngulo eh?
nama pun jumaat kan....
mcm 50/50 jer nak buat kojo kan..
huhuhuhuhu


yer la...
dok teringat sbtu n ahad ni nak g mana..
apa xtvt...
nak ke sana..
nak ke sini..
cari baju raya..
mkn2...
shoppin..
bla...bla..bla...


aku pun slalu tunggu arih jumaat....
tapi tu dulu la...
skrg nih...jumaat bagi aku hari yang paling tak besh!
kerana aku slalu ttunggu2 hubby bg berita gembira yg dia dpt pelepasan balik..
tp nampaknya aku bhujung minggu bersama ASTRO lagik minggu nih...
spt juga weekend minggu2 yg lepas dan juga minggu2 yg akan datang....
so tak yah la korg nak tanya2 aku lagik...
"hubby tak balik ker?"
"bjalan mana ujung minggu nih?"
kerana jawapan nya hanya satu


"SHUT UP!"


aku tak suka soklan2 cenggitu....
aku bleh jer gegelak bila org tanya n usik2 aku cenggitu n cenggini..
tapi hakikatnya..
hy aku yg tahu...
korg ada kesah ker??????(ada nada emosi di sini ya kwn2! )


insyaallah petang nih..
kluarga angkat aku dr Jitra akan datang KL...
mungkin akan tumpang tdo umah aku weekend nih...
so tak der la aku mati bosan kan..
bleh la aku bwk dorg jalan2...
kebetulan abah ckp ada kenduri kawen anak buah abah kat cheras nun....
so....terisilah weekend aku kali ini....

3 4 hari nih aku n hubby tak byk bhubung....
sms kurang....kol apatah lagi...
huisssshhhhh!!!!!
kami bkn gadoh la....
cuma aku tgh memahami keadaan dia yg tgh btungkus lumus nak siapkan assignment yang btimbun2....
cian dia...
kdg2....lewat pagi dia anta text..

Abang: Ayg...dah tdo ker?abg kat kelas lagi...penin dah kpala ngadap komputer nih...kejer tak siap2...dah la esok nak bgun awal plak...."

Ayang : abg...ayg lom tdo lagi....ayg tunggu n temankan abg k...abg jgn stress sgt...buat kejer slow2....kalau stress...bdn n otak pun stress....sbb tu pening....buat mana yg mampu dulu...esok smbung lg k...."

hurm.....
kesian dia....
aku soh bwk laptop dia tanak..
takut ilang katanya...
sbb kat blok bujang nih...
pantang leka sikit....
abis ilang harta benda....
hubby dah penah ilang duit..
kwn dia ilang hs...ada yg ilang baju....


hurm....
sbb tu aku slalu jer ngantuk agaknya....
sbb aku temankan hubby buat kejer (wpun dr jauh...)

so....itulah cerita ari jumaat aku.....
korg buat closing sndirik eh...

tata

p/s: kalau fmly angkat aku tak jd tdo umah aku....ada tak saper2 nak temankan aku?
sila roger saya k :D







No comments: