~Tabung Semalu SK~

Thursday, August 20, 2009

~Mengacara lagi~


Salam allsss.....
hope every1 of u in a pink of health.....
wahwahwah.....
tetiba speaking plak kau kan...
erm...
pagik nih mood agak ting tong....

bkn aper...
dok teringat kena mengacara lagi ari nih....
jd mcm da malas...
kalau tak kerana arahan pihak atasan...
nak ajer aku menolak...
( ko saper nak tolak2? )

yer la..
asal ader acara jer..
aku jd MC...
asal ader function jer..
aku jd MC...

tapi kalau ader kursus pengacaraan....
buat kat cameron....kat langkawi...sabah....
nah kau...
30 org dorg anta pegi...
smua bminat dgn pengacaraan la kunun....
( ko nak g kursus ke nak g mkn angin bai? )

yg hampehnya...
bila balik...
ader function...
aku jer dok kena jd MC...
kunun Menteri suka aku...
kunun aku pro...
kunun aku da biasa...
kunun sora aku sedap...

wak lu la....!
kalau korg menteri tak suka...
kalau korg tak pro..
kalau korg tak biasa...
kalau sora korg tak sedap..
tak yah la tgedik2 offer diri nak p kursus tuh kan...
biar aku sorg jer yg pegi.....
nampak sgt korg nih nak amik kesempatan jer...

( aik...tetiba aku hangennnn plak... )

dah la ati aku ni wisau...
smlm hubby text bgtau dia dpt cuti 2 minggu...
lutut dia injured masa sukan...
so dia di kecualikan dr sukan n xtvt lasak selama 2 minggu....
yer la ...
lutut dia mmg dah injured dulu..
tp derkat usaha aku ngurut n sapu minyak tiap2 ari..
alhamdulillah..
dah bleh aktif hubby aku tuh,...
tup2 smlm hubby ckp injured lagik...
maunya aku risau balik kan..
dah la jauh..
tak balik..
sape nak urut?
saper nak sapu minyak.....
hurm....

oklah korg2....
skrip pun tak prepare agi...
jap g aku MC ing spontan jer la...
tentatif program yg ader kat tgn aku neh pun bkn kompom pun agi...
aku akan Mc ing smpai ptg yer kwn2...
kul 5.30 kau.....
kompon hazabbbbbbb!

tata

No comments: