~Tabung Semalu SK~

Wednesday, August 5, 2009

~Penantian itu satu penyiksaan~

Salam alllllsss.....
sihat ker kowg2 sume?
kalau tak sihat...
pepandai la pegi klinik amik ubat yer..
pastu...rerajin mkn ubat....
baru cpt sembuh...tak gitu?

hurm..
itu kalau sakit yg ada ubatnya kat klinik....
kalau sakit yg ubatnya tak leh cari kat klinik atau farmasi mcmana?
contohnya sakit yg mcm aku hadapi skrg nih.....
sakit meroyan yer makcik2...pakcik2....
huhuhhuuhhuhuhu

meroyan rindu kat hubby aku..
bleh gitu?

gila weh...
dulu masa sblm kawen....
melekat mcm belangkas....
ke hulu ke hilir mesti bdua....
alih2...lps kawen....
kena tinggal....
lama plak tuh.....

bak kata mak aku bila aku ngadu....
"padan muka hang....dulu masa bcinta melekat mcm besi berani....lepas kawen Allah balas cash! dia bg dok jauh plak"...
huhuhuhhuhuhu
mak saper yg ckp mcm tuh? (nasib baik mak aku...kalau mak ko...mmg aku cili mulut :D )

hurm....
lamanya aihhhhhh nak tunggu hubby balik....
29 & 30 ogos ni olsssss baru dia bleh balik...
tu pun tak kompom agi dpt pelepasan ker tak....
btoi la kata org..
penantian itu satu penyiksaan....
la nih aku dah rasa dah.....
btoi2 menyiksakan....
hurm..... (mengeluhkah aku? )

semalam bkn main awai aku tdoq....
kata mengantuk kan....
yerla...
kan ker kelmarin aku tak bleh tdoq....
so aku qada balik la..
tdoq tak hengat....
kol n msg dr sapa pun aku tak jwb....
tak larat sgt dah....
weng kejap kepala aku....

ari nih aku dah rasa ok...
kepala pun dah tak weng.....
mood pun ala2 ok jer....
sbb tuh la korg leh baca post aku yg panjang lebar nih....
ada la semangat nak hapdet blog aku neh....


so kwn2.....
ujung minggu nih aku kesorgan lagik...ader yg nak berjimba2 dgn aku ker?
meh arr temankan aku...
kalau tak mau aku mati bosan....
hehehehehe


tata



1 comment:

Nana Aziz said...

2 la penantian mmg menyeksakan. aku dh rs dh ni. kene byk bersabar & percaya 2 pun penting..