~Tabung Semalu SK~

Thursday, September 3, 2009

~Bila mendung di hati~

salam....
tudia..
tajuk entry menggambarkan perasaan aku skrg...

tah kenapa aku tetiba rasa sayu sgt2....
rasa sebak..
nak nangis...
smua rasa ada....

ini smua gara2 msg hubby td....
knpkah...apakah...
spt biasa...aku masih mampu sembunyikan rasa hati ini dr pandangan mata org d luar sana...
aku simpan..aku tutup rapat2...agar tak der yg tahu....

sedangkan....realitinya..
hatiku benar2 mberontak..hati aku btul2 d landa taufan...ribut....
Tolong lah Ya Allah..kau tenangkanlah hatiku....kau lapangkanlah dadaku...
Hanya kepadaMu aku meminta....

kolam air mata ni mula bergenang...
menanti masa untuk melimpah...
ku ketap bibir rapat2....
ku cuba tarik nafas panjang2....
ku cuba ukir senyuman...
semanis mungkin....
semampu aku....

tp aku tahu...
senyuman aku kelat...
ekspresi wajahku tiada makna...
tiada riak...
aku seperti tiada perasaan....

aku bnr2 bencikan perasaan ini...
d saat aku perlukan tgn utk bpaut...
bahu utk ku tumpang menangis...
telinga utk jd pendengar setia....

TIADA SIAPA2!

mampu bertahankah aku....?
Bantulah aku Ya Allah....
Bantulah aku


No comments: