~Tabung Semalu SK~

Monday, September 28, 2009

~Di pagi Hari Raya~









Eheheheheheh
Dah bpinau lom mata korg tgk pic raya aku…
Mcm nih la fmly aku tetiap tahun…
Lps smyg raya…ziarah kubur ayah n adik….
Salam raya…..mesti ada sesi photoshoot…..
Dan tema tahun ini ialah purple @ ungu….

Mcm2 gaya ader ko…..
Pose sana…..pose sini…..
Tolak sana…tolak sini…
Hubby aku dok tgk jer smbil tgelak2….
Haaaa…baru abg tau fmly ayg nih mcmana…..
Sengal yg Amat…..ekekekeke

Raya ptama smpai raya ke 5 aku kat kdh….
Pastu kami teruskan dgn agenda kami yg lama ttunggak…ekekekek
Raya ke 2 aku ke rumah ABAH….
Abah ni mcm keluarga angkat hubby aku la…
Masa kami btunang dulu..
Abah n mama ni lah yg tolong pinangkan aku utk hubby aku….
Ahhhhh…..kalau nak citer pasal abah ni…kena bkk 1 entry lain yg khas utk abah jer…
Sbb byk sgt story ttg abah ni….len kali aku bikin 1 entry lain k…

Gambo nih masih ader yg lom aku load…
Pic yg complete 1 fmly tak der la lam cam aku….
Nak kena import dr cam abg aku yg canggih tu….
Nanti da dpt aku load tambah k…
Korg lyn jer yg ada nih dulu eh…

Raya ptama nih tak der la jln sana sini..
Cuma bwk hubby aku umah pak ngah aku ( pak ngah aku nih imam @ kadi kg..dia lah yg nikahkan hubby ngan aku dulu )
Pastu g umah Tok Embun…ni mmg xtvt tetiap thn ….aku takkn miss p umah Tok Embun nih….dia nih bkn sedara mara pun…Cuma jiran…tp bila dah dok bjiran tu…rapatnya lebih dr sedara mara kauuuuu…..yg lagi menakjubkan….dia org paling tua kat kg aku…umo dia brapa pun tataw…surat branak pun tadak…tp aku tanya n bdasarkan cerita2 dia…dah status lebih dah umo dia nih..
Hubby aku pun takjub tgk Tok Embun nih…dia tak lupa…satu psatu dia ingat dgn jelas…alhamdulillah…moga Allah panjangkan umo Tok Embun…

Pastu bwk hubby g umah jiran2 sebelah mnyebelah….
Yer la kau….sejak kawen…dia masuk kursus…mana sempat nak bwk dia jalan umah sedara mara…mana sempat nak kenalkan dia dgn jiran tetangga….kang aku balik bkepit2 jgn jantan…kot2 ader jiran2 yg nmpak aku ringan2 kat pekan ker..tak pasal2 dorg tuduh aku miang n ppuan jahat plak kan…sdgkan aku beramas mesra dgn hubby aku…halal tau…sah dcc Islam…hehehehe

Lps jer smayang zohor..aku n hubby zzzzzzzzzzzzzzzzz smpai asar…..
Gila bebal punya raya kan…
Ader ker bantai g tdo …..sedar2 jer..tgk umah sunyi jer…suma tak der..tinggal aku n hubby aku jer…..
Cecepat aku kol mak…..tanya dorg kat mana…

“Ha! Tdo lagi…..smua org kuar g raya..hampa ja dok bcinta bdua kat bilik tu…padan muka kena tinggai…..bla…bla…bla…” (padan muka kena khutbah raya dgn mak aku plak ) ekekekek

No comments: