~Tabung Semalu SK~

Thursday, September 17, 2009

~Jalan lengang....Opis lengang~

Salam alllsssss.....
huhuhu
saper jer yg tinggal nih?
korg tgh online kat mana?kat umah?kat opis?
atau kat kg dah?
uwaaaaaaaaaaaaaaaa.....
aku masih kat opis....

pepagik aku kuar umah....jalan kosong jer....
smpai kat tafik lite DTHO (Desa Tun Hussein Onn)...
pun lengang....
hoihhhh...
smua org dah disappered ker?
aku jer ker yg tinggal....?

sesambil tunggu tafik lite btukar ijau....
aku pandang kanan....
kakak tu pun pandang aku....
aku pandang kiri....
mamat tuh pun pandang aku....
masing2 sesengih...
dlm ati dok kata....
"aku ingat aku sorg jer yg tak der kg....minah ni pun tak der kg rupanya..."

uwaaaaaa
aku ader kg la weh.....
kg aku ader 2 tau....
kg yg memang kg aku....
dan kg yg baru 3 bln jd kg aku....( kg mertua la ngok! )

hubby...cpt la balik....
jom la balik kg cpt....
huhuhuhu
nak pasang pelita minyak tanah...
nak pasang lampu lip lap...
nak men mercun...
nak bakar lemang...
balik la bang..... ( aku bkn ckp dlm ati tau...aku ckp kuat2 kat opis nih )

hubby esok ( jumaat ) baru dia balik.....
btolak lepas smayang jumaat agaknya dgn kwn2 dia....
hopefully sblm bbuka dia dah smpai umah....
leh bbuka sama hubby lagi...
lps maghrib leh goda2 hubby ajak p jln TAR jap...
aku lom abis mbeli....
kasut raya lom ada....kuih raya lom ada...blaus raya lom ada....
huhuhuhu

Abang balik cpt eh....ayg rindu nak shopping....aihhhh..silap...ayg rindu abg...ekekekek
( ayat nak amik ati jer tu )

tata

No comments: