~Tabung Semalu SK~

Wednesday, September 30, 2009

~Nur Alesya Afrina~

Nur Alesya Afrina

Salam alllsss…..
Ini adalah entry khas….
Dedicated utk kwn aku Norliyana ( Kem. Pelancongan )
Tahniah sbb da jd ibu.….
Tahniah gak kat hubby dia sbb da jd bpak….

Pagi tadi (30/09/2009) kul 0911 am dia sms (ekceli mms)
Dia bgtau dia dah slamat bsalin….
Dapat anak ppuan…..comel banget….tembam giler…..3.27 kilo …..
bsalin kat HUKM...
Huhuhuhuh
Selamat melihat dunia buat…..

NUR ALESYA AFRINA

Moga menjadi anak yg solehah…..lahir pada 290909…
Amboi….
Nama budak nih pun tak hengat…
Mcm artis..huhuhhuhu
nak Aunty & Uncle panggil Alesya eh nanti...
Tak pa la….
Asalkan maknanya elok….
Tak kisah la nama panjang sedepa pun….

So buat Noly….
Moga menjadi isteri n ibu yg baik ….
Lengkaplah sebuah keluarga dgn kehadiran cahayamata tuh..
Lps nih doakan aku plak k…
Nak bb kembar yer….
Ekekeke
weyh...selamat bpantng k....aku tu wpun ko cuti bpantang...blog aku ttp ko terjah kan.....

tata


p/s:puas da aku godek2...tak jumpa plk pic ko noly....so korg rujuk la blik entry ttg "Mak Dara" k...pic noly ader d ctu....
ENTRY ASAL TELAH DI DELETEKAN ATAS PERMINTAAN HUBBY AKU,HARAP MAKLUM.
Setiap entry aku adalh dengan izin dan kebenaran suami aku.
Sbarang tidak puas ati teruskan komen n trjah blog aku k.

2 comments:

lyana said...

salam auntie mar & uncle man..
ibu alisya akan tetap terjah blog semalusk ni wlpn dalam pantang..hahaha..
tq auntie & uncle coz publish this special entry pasal alisya..
mmmuahh kat auntie & uncle..

SeMaLu SK said...

salam alisya....
thanks sbb terjah blog aunty n uncle...
alisya jd anak yg baik tau...
nanti bleh jaga ibu n ayah :)