~Tabung Semalu SK~

Tuesday, September 29, 2009

~Selamat Pengantin Baru~












Okes korg….
Entry nih plak utk misi khas aku…
Aku…hubby n abah kuar g pekan Jitra p beli menatang alah ni lah……
Adiah kawen sorg adik angkat aku @ anak angkat abah gak la jugakkan ( brapa byk angkat daaaaa…. )

Dia kawen 24/09/2009 bersamaan 4 syawal….
Aku ngan hubby tak dpt g sbb ada pojek besooooooo
Kbetulan abah nak balik Besut…..so kirimkan jer kat abah…..

Korg tak yah la Tanya hadiah apa..
Dah nama pun hadiah kawen..
Stended la kan…ko pk la sndri…ko pun msti bg bnda yg sama kan..
Ekekekekeke
Yg pastinya aku tak bg jam loceng…sbb aku tanak pedajalkan org mcm org pedajalkan aku…huhuhuhuh

kepada sesaper yg bg jam loceng sbg hadiah kawen aku ari tuh…tolong beli adiah lain kat aku n hubby sbb jam tu dah bkecai kena baling ke dinding…ekekekekek ( ko pehal ganggu mlm ptama aku? :P )

Huís……lupa plak nak wish kat pasangan pengantin nih….

SELAMAT PENGANTIN BARU UTK AZMAN DAN AZILA

Moga bahagia hingga ke akhir hayat…
Maaf tak dpt pergi meraikan hari bahagia korg….
Lps ni kerap2 la singgah umah akak n abg k…

tata
p/s: gigih hubby aku dok tulis kad kat adiah tu :D

No comments: