~Tabung Semalu SK~

Friday, September 11, 2009

~Ramadhan ke 21~

Hubby swaktu btugas di Istana

Istiadat pengurniaan pingat

Assalammualaikum…….
Salam Ramadhan yg ke 21…
Ish…cepatnya masa berlalu….
Pejam celik pejam celik…
Da nak raya….
Da nak abis puasa….

Memula nak puasa dulu aku punya la sedey sbb kena puasa sorg2…
Tp skrg…alhamdulillah…da 21 ari aku lalui ramadhan aku sorg2…ok jer…tak mudarat aper2 pun..
Huhuhuhu
Alah bisa tegal biasa…..
Kena la biasa2kan diri kan….

Dah jd isteri pelaut….kena tarima hakikat….
Di tinggal2kan tu adalah lumrah….
Tanda kasih syg sang suami kepada sang isteri
Heheheheheh ( ayat pujuk ati sndri tuh )

Terima kasih sesangat pd kwn2 (sizuqha, izawaliza, kak yatt n smua) yg slalu temankan aku…lynkan aku….buat aku tak rasa kesorangan…buat hujung minggu aku lebih ceria….korg mmg bestlah…jasa korg aku takkan lupa….aku janji..lps nih…bila hubby aku da abis kursus…da balik…aku takkan susahkan korg agi…ekekkekeek aku akan susahkan hubby aku jer….

Mudah2an Allah bg kesihatan yg bpanjangan kpd aku utk menjalani ibadah puasa thn nih dengan sempurna..mintak2 dpt posa penuh lg tahun ni spt tahun2 yg lepas :D …

Slmt bpuasa utk korg2 smua…

Tata

p/s: Alahamdulillah….dah 21 hari aku berpuasa…

2 comments:

♥ shiMawar ♥ said...

wa..dpt pose penuh ke..??jeleznye..huhu..

SeMaLu SK said...

ekekekek....
saya ppuan yg kurang normal....tu yg puasa asik penuh jer :D