~Tabung Semalu SK~

Tuesday, September 29, 2009

~Raya day 2 @ Jitra~













Salam allss…..

Korg dah layan kan pic2 kat atas tuh….
Entry nih khas utk En Abah @ Hamzah….
Ala…
Yg aku ader sebut dlm entry yg lepas tuh….
Abah nih fmly angkat hubby aku….

Raya ke 2 ….hubby…aku…n mak aku g braya kat umah abah d Jitra….
Mcm2 biskut n kek raya ader….
Smua mama yg buat sndri kauuuu….
Mama nih rajin tau..
Dia suka masak…
Satu lagi peel mama nih…
Dia sgt2 sukaaaaaaaaaaaaa meraikan tetamu…
Pendek kata..
Kalau dtg umah abah…hádala spt dtg ke syorgaaaaaaaa makanan….
Hehehehehe

Dah baham ketupat n biskut raya serba sdikit..
Aku, hubby n abah kuar ke pekan jitra jap..
Ada misi khas lagik…..ekekekekek
Mak aku tdo jer kat umah lps smyg zohor…mak aku puasa enam….
So dia tak mkn…
Kami bdua jer dok mlantak x hengattt….
Kuar g Yawata Jitra tuh..
Ala…dekat sgt dgn Herba Prima yg Dr Rozmey tu…
Ala…yg ubat kurus Jus Diet Mate 5 tuh….
( dah 10 kotak aku telan…naper aku tak kurus2? Ko cuba amik aku jd testimonial ko Dr….bleh? )

Balik jer dari Yawata…..tgk2….hidangan mkn tghari da siap….
Huhuhuhuhu

Menunya :-

Nasi putih
Gulai tetel + rebung
Ayam masak kicap
Ayam goreng crispy
Ulam2
Sambal belacan

Waaaaaaaaaa…..kan aku dah ckp…syorgaaa…..mama msk sedap tul…no wander la kan…mama bkk kdai mkn dpn umah tu tau…
Heheheheh
Mkn2….kenyang2…borak2….

Pastu masa untuk mengundur diri…
Salam2 ngan abah, mama n kakcik (anak abah n mama yg bongsu )…
Trus zasssssssss…balik umah…itulah xtvt d hari raya ke 2…
Lalalalalalalalal

tata

No comments: