~Tabung Semalu SK~

Wednesday, October 28, 2009

~Terlepas sudah satu bebanan~

salamssssssssss.......
heheheheheh.....
rasa nak gelak sorg bila tgk tajuk entry aku kali nih....
bila tenung lama2...rasa nak nangis pun ader.....

ekceli....aku trus zasssss hapdet story nih elok jer aku habis prezent KMK aku....
kalau org gomen tuh tau la apa menatang alah KMK tuh kan..
sangatkan membebankan minda dan jiwa raga aku selama ni..
dan kerana KMK tuh jugak la aku balik kejer lewat pagi sorg2....

ko bayangkan aku kat opis tingkat 6 yg beso gedabak nih sorg2....
bangunan yg terkenal dgn ke "keras" an nya
sepanjang aku kat sini dah 3 kali aku kena tegur dek benda alah tu...
betapa berani dan gigihnya aku nak siapkan KMK nih kan....

ala.....tntu korg akan ckp KMK nih kejer kumpulan kan...
tp ko pklah sndri kalau yg lain kul 5 sharp dah tpacak kat punch card nak balik....
dorg ada laki...ada bini....ada anak2...
aku nih kan tak der sapa2... ( sob...sob...sob.. ..abg..balik la cpt...ayg pun nak ada laki gak..... )

dah la..
mls nak emosi2 lagi..benda pun da selesai....
dah prezent pada PERTANDINGAN KMK PERINGKAT KPWKM tadi...
14 teks mukasurat skrip tuh aku bc sorg2 k...
kering anak tekak aku rasa nak tersedak n batuk..
tp aku tahan n gagahkan juga agar nama baik unit aku tak tercalar...
kerana nama baik unit aku berada di bahu aku....
huhuhuhuhuh....( ayat x hengat! )

neway...aku bsyukur sgt....harapnya pengorbanan aku slama ni bbaloi ( celcom berbaloi baloi )

so tinggal satu jer lagi beban....
Program Memasyarakatkan Budaya Membaca anjuran unit aku di Rumah Budak Laki-Laki Tun Abdul Aziz Melaka pada 31 Oktober ini....dah tak berapa ari dah....
preparation in progress......skrip pengacaraan sdg dalam pembikinan...
nota pinta....LO...caterer...penginapan....set up...unit siaraya....khemah....gedebuk..gedebak...mcm2 agi tuh..
smua aku nak kena teliti....
(kenapalah Tan Sri dengan rela hati mencemar kaki nak rasmi plak... )
aku kena buktikan yg aku pun leh jayakan program beso mcm nih...caiyok!

korg doakan aku k....

tata

3 comments:

Mrs Taj said...

u can do it la...dah terror kn?

SeMaLu SK said...

yolah B...
alhamdulillah...smua bjalan lancar....
best sgt...
nanti la hapdet...bdn sakit2 slps btungkus lumus :D

abah said...

senerio KMK camtu lah dari dulu pun. yang wat keje sorang dua je. yang tumpang tuah je ramai. tapi sapa yang buat dia dapat sagunya.