~Tabung Semalu SK~

Friday, November 6, 2009

~Fogging + busuk~







salam lagik.....
heheheheh...
kan ker dah ckp...
nama pun hapdet secara berjemaah kan....
mesti la byk aku hapdetkan........
tambahan plak ari nih jumaat....
mcm tak byk keja nak buat....
pastu jumaat kan rehat panjang bg org gomen...
hhuhuhuh
gambo kat atas nih adalah gambo org pejabat kesihatan WP datang wat fogging kat area umah aku...termasuk la umah aku skali.....
dah la bising....busuk plak tu....
tp respek arr kat abg fogging nih..
masa aku nak amik gambo dia...siap dia posing lagi kunun2 dia gigih sembur bendalah tuh,....
pastu tanya aku...nak buat apa gambo....
aku ckp la nak masukkan dlm blog...heheheheh pastu dia bg tumb up kat aku..
tq abg fogging...
heheeheh
tata
p/s: pasal fogging pun nak kena hapdet ker? :P

No comments: