~Tabung Semalu SK~

Friday, November 6, 2009

~KMK @ Perpustakaan Negara Malaysia~















haaaaaa....
pic2 kat atas ni plak masa aku g pertandingan KMK peringkat Perpustakaan Negara Malaysia....
yer la kan....nama pun aku nak btanding gak KMK nih peringkat KPWKM...
so harus la aku g sana...
tgk psembahan dorg...nak jdkan benchmark utk psembahan aku plak...
so layan jer entry bergambo di atas yer adik2...
tata

2 comments:

wifenavy said...

Wow.. ahli KMK ke? Salute la.. Sekarang ni Akak tengah sibuk anjur kan pertandingan KMK peringkat KKR (JK Induk kenkonon nye).. tengok2 peserta2 dr agensi lain nyer report, rasa2nye besar kemungkinan hai-hai bye-bye la agensi kami nak menang.. hu hu

SeMaLu SK said...

kak....buat bkn dengan rela pun...nama pun paksa rela..
dah tu last2 kena gigih buat sorg2...tp byk pengalaman dpt bila buat KMK nih kak..so caiyok!