~Tabung Semalu SK~

Wednesday, November 11, 2009

~Ngidamkah aku~









Salam oolllsss....
camner tajuk aku tuh?
gempak tak?
korg jg over excited ok..
aku bkn pragnant n ngidam doyan ok...
itu sekadar tajuk shj...
aku tingin sgt nak mkn buah doyan...
ni smua gara2 MYNA la pandai sgt post entry dia mkn doyan puluh2 biji....
trus aku pun rasa mcm nak mkn doyan...
aku nih sbnrnya bkn penggemar durian....
kadang2 bau dia pun leh buat aku muntah ijo....
tp smlm aku beria2 sgt....
dlm demam2...
aku gagahkan diri drive cari doyan....
akhirnya di celah2 Jalan Raja Alang, Kg Baru...aku lempiaskan apa yg aku inginkan :D ( ayat mcm hareeeemmmm )
byk weyh doyan kat situ...
aku mkn 2 bijik k..
amik ko..
yg tak pnh2 mkn doyan tetiba mkn 2 bijik sorg2 kan...
ada aku kesah???
ekekekeke myna...ni smua gara2 ko lah..
saper soh bangkitkan napsu serakah aku.... :D
oklah...itu jer nak bgtau....
best wwooo dpt mkn bnda yg kita teringin@ idam...
puas tak terhingga.....
:D
tata

5 comments:

Nana Aziz said...

ntah ntah mmg btl pregnant kot:). better check. hehe..

SeMaLu SK said...

nana...harap2 mcm tuh la..
tanak cek agi...sbb da 2 kali frust :D
biar lama2 dulu...:)

AmyNa said...

hahahha...ampun kan mokcik yer, tapi best kan dapat melempiaskan hajat itu...
sama² kita doakan moga rezki itu menjadi milik kita...uihh alangkah bahagianya...

mar...skrg ni dah rasa lain mcm jerk,sakit sana, suka ini..adehhh!! klu betul. Alhamdulillah...

SeMaLu SK said...

myna....btul ker?
wahhhhhh...mar n hubby doakan myna n hubby....kita sama2 doakan Allah perkenankan hajat kita yer.. :D
jaga diri tau..

AmyNa said...

itu la mar..harap² semua tu menjadi realiti. tp x dpt nak mengharap sepenuhnya..kang keciwa lagikss...

okies mar...
mar pun kena janji..jaga diri gaks. InsyaAllah kita jumpa d kedah yer...