~Tabung Semalu SK~

Monday, November 23, 2009

~Tebaaaabooommmm Bas terbakar~



haloooooooo.......
huhuhuhuh
entry tak der la best mana pun.....
cuma aku yg teruja sbb kejadian jd depan mata...
nih smpat aku capture masa otway balik dr PD ke KL 15hb lepas...
kat Plus Highway arah masuk ke KL..
ala...
dekat2 dgn UPM tuh..
hurm....
gila jammed...
aku ingatkan eksiden....
tp bila tgk asap bkepul2..
aku plak yg cuak..
tgk org ramai ( penumpang bas tu la weyyyy ) smua btempiaran lari...
aku sangat teruja d situ...
tgk plak keta bomba dok padamkan kebakaran..
lagilah aku teruja :D
then aku realized...lamanya aku tak naik bas....
"abg! jom balik kg naik bas nak? " (motip apakah d situ? )
endingnya..tiada kemalangan jiwa yg berlaku..
cuma bas tuh aku rasa tak leh dselamatkan dah...
gila scarry dowhhh....
kalau tak smpat selamatkan diri camno?
rentung?
wuawuawua...
namo...namo....
tragis....
tata

1 comment:

Shoffee said...

mar..ke hang yang bakaq bas tu? haha