~Tabung Semalu SK~

Tuesday, December 22, 2009

~ Aktiviti @ Cuti Maal Hijrah~

halooooooooo....
salam  smua.....

hapdet  bganda2....
berbaloi2.....

18/12 tuh kan  cuti  Maal  Hijrah....
so amik kesempatan  hari  cuti  utk  beli  brg2  umah....
kbetulan plak  shari  sblm tuh  org  gomen  dah  gaji...
so  aku n hubby  menuju  ke  Mydin, Care4, Giant n NSK....

so  korg layan jer  xtvt  membeli dan membelah aku  bersama  hubby  k..
kalau  rasa  mata  korg  dah nak menanah  tgk  pitcha2  aku...tolong  g  dapat  rawatan  segera  d  klinik2  yg bdekatan  k...bimbang  melarat  smpai  ke  mulut..mula  la  korg nak  kutuk aku  mcm2...
pastu  smpai  ke  hati....mula  la  korg  nak sakit  ati  n  dgki2  dgn aku...pastu  turun  plak  kat  tgn...gatal  plak  tgn  korg  nak  jd  anony  utk  komen  buruk2 kat aku  kan...
so  sblm  smua  ni  mlarat...
korg  yg  ada  penyakit ati tuh...tolong  blah  cpt2  k...
muahahahahah

tata

kami  yg hijau :D

muka  girang  sbb nak shopping :)

nama  pun cuti...harus  jem  jalan  d KL nih

pemburuan  di Mydin

lps hubby  smayang Jumaat, mkn dulu

menu kami

NSK  Sri Rampai

kelibat  itu suamiku :)

terjah  care4  plak

model  troli :D

pasar  mlm plak

suasana  biasa

beli sayur2an

pilih...pilih......

seriusnya  muka  abang...

roti john  mabeles

ari  dah  ujan....jom balik!

sempat  peace  lagi tuh

yeay! jom balik

hasil2  tangkapan

mcm2  adooooo

stock  taking

2 comments:

Hana Kirana said...

BYK BETUL HASIL NYE....

SeMaLu SK said...

reen.....sbulan sekali beli...mmg la byk.... :D