~Tabung Semalu SK~

Tuesday, December 15, 2009

~ Aku dah 6 bulan~

yahoooooo.....
tajuk  tak  leh  blah...
heheheheh
korg  jgn  ttipu  dgn  tajuk  tu  yer....

dukacita  di maklumkan  aku  bkn  6  bln  preggy  yer  korang2....
tapi  sukacita aku nak maklumkan yg  aku  dah  6  bln  jd  wifey  kpd  hubby  aku....
13  Jun 2009  aku  selamat  di  ijabkabulkan  dgn  cinta  hati  aku...
then  hari nih  13  Disember  2009....genaplah  6  bln  kami  menjalani  idup  berumah tangga....
alhamdulillah..

wlaupun  pelbagai  dugaan  dtg melanda...
wlaupun  ada  byk  hati2  kotor  yg  tak senang  dgn  kebahagian  kami...
alhamdulillah..
kami  tetap  bersama  n  kuat  hadapi  dugaan  yg mendatang...

doaku  moga  Allah  berikan  kebahagian  yg  berkekalan  pada  familyku....
dan  doaku  yg  tak  putus2  adalah  utk  dikurniakan  penyeri  rumahtangga  kami  dgn  kehadiran  cahayamata...Insyaallah...

so  hubby  ajak  g  mkn  MEE  KOLOK (femes  kat  swak  mee  nih)
tak der  kek2  bagai...
cuma  ucapan  n  spend  masa  bsama  jer..
alahai...
br  6  bln kan....
bkn  6  tahun...
so  ala2  kadar  jer....
yg  penting  heppy!


muka  wifey  yg heppy :D

muka  org  yg kena  banjer  mkn :D

6 month hubby  n  wifey :D

da  drinks

yeeeehhhhaaa...mee  kolok!

da  menu

hor  liow!  sungguh2  hubby  mkn :D

cedapnyeeerrrrrr  :P

licin!

hubby  pesan  laksa  swak pulak!

org swak  yg  kempunan  mknn  negerinya :D

tata

No comments: