~Tabung Semalu SK~

Monday, December 21, 2009

~Cinta Pantai Merdeka~

salam  olllssss...
entry  ini  gila  la  lama....
bukan  kata  basi..
tp  da  siap  busuk  n  brulat..

tp  nak jugak aku  letakkan..
yer  la  ko..
smua  nih  kenangan  tu..
aku  nak  smua  knangan2  idup aku  d abadikan  kat  sini..
agar  bila  aku  rindu  n  aku  teringatkan  smua  kenangan  ni..
bleh la aku  selak2  balik  entry  blog nih kan....

nih masa  mak aku...hubby..kakak, adik n aku  g  lepak2  Pantai Merdeka....
heppy  sgt  time  nih  sbb  smua  mcm  gila2..skali ngan mak  aku...
kunun2  dok  mengenali  n nak serasi  dgn menantu baru  dia  la...
layan  jer  la  eh...

tp  korg  kan...
pantai Merdeka  nih  dah  cantik tau..
tak mcm  dulu2....
air  itam  jer..
pastu  org  dok  cop  PM  nih  tempat  org  dok  "beromen"
haaaa........buruk nama  ko  Pantai Merdeka.....

skrg  dah  cantik...ader  tempat2  duduk..
ader  kedai2  mkn..
ader  gerai2  jual mcm2...cenderahati...baju..keychain....

pastu ader  jual  layang2...bola...
yg  lg  best  leh  naik bot...dr  PM  ke  Tanjung Dawai...
Tanjung  Dawai  ni  mcm  Jetty  la..
kat situ ader  org jual  ikan bilis...ikan  kering...belacan...cencalok..mcm2  la  hasil laut....
dah tentu  harganya  lg  murah bbanding  dgn  harga  d  pasaran...

so....jom jalan2  Pantai Merdeka...

tata



mak,kakak  n i

mak,kakak, adik n i


En Hubby

syok  tgk  budak2  dok mandi

sembang2  smpai  lebam

Cantiknya ciptaanmu Allah

dorg  main tanam2  dlm pasir  :D

hubby n wifey

sis  n lil sis

ampun mak...tumpang gedik jap :D

naik bot ni la  g  Tanjung Dawai..

anak mak  yg sopannnnn....*pengsan!


syokkkk...ooooooo

No comments: