~Tabung Semalu SK~

Wednesday, December 23, 2009

~Genting Sempah with LOVE~

salam...
selamat  pagi  ollllssss.....
mulakan  pagi  dengan  ceria...
jgn  nak  tensi2  k....
senyum byk2...moga  pjalanan hari ini  mudah  dan ceria....

amboi...nasihatkan org kan...diri  sndri  nih ceria  ker?
sesungguhnya  aku adalah CERIA....ulangsuara  ya  kwn2...
aku  adalah CERIA  hari nih...
masih  terngiang2  lagi kata2  hubby  smlm...
hoih.....benarkah bagai dikata?
karang2  la  aku  story  k....

layan  dulu  trip aku  ke  Temerloh....
ekceli aku g umah kakak  aku kat sana..
dia  kejer  kat sana..
kebetulan  cuti sekolah....
kakak  aku yg sulong  bwk anak2  dia  jln2...
aku  n hubby  yg  tadak  anak  lg nih tumpang  nyelit....

dorg  nak  g  Kuala  Gandah...naik n mandikan gajah  olllssss...
gila teruja  aku ( hubby  aku  bleh wat  lawak sengal! "hari2  abg  naik gajah...dah  tak heran dah " gila  terasa  aku muahahahah  )
Trip ke Kuala  Gandah tu  lain  entry  la  eh..gilo  byk gambo nya....
kata  pun gajah kan...kompom besoooooooo.....byk la  gambonya...hik hik hik

dah  mhala  ke  Temerloh  tu...harus  la  singgah  kat  Genting  Sempah kan....
lepak2  minum  dulu..imbau  kenangan  masa  bcinta..hoihhhhh...indahnya... :D
pastu  beli buah berangan  sekilo...
mkn spanjang  jalan...hubby  plak  tak  mkn  buah  nih...
hadap  la aku sorg2....syoooorrrgggggaaaaa  wa  cakap  lu...
ekekekekek

cerita  jer  mana  best  kan....
kasi nanah  mata  korg  tgk  pitcha2  plak kan....
layan.......

tata

kedai  febret aku n hubby  kat  tmn  melati

masuk  kiri  yer  kwn2....

sila  byr  tol  dulu....

perjalanan  ke  Pantai Timur

jalan tak  jem pun....ok2  sajork...

mau masuk itu Genting Sempah

lalu  trowong  dulu...

haaaa......punya  la  ramai  makhluk....

aku amik gambo ngko

ngko amik gambo aku plak.....

cuti sekolah...smua org mau  jln2...

buah  berangan sekilo ngko.....

mkn tak hengattttt..jd  chipsmunk...

No comments: