~Tabung Semalu SK~

Thursday, December 31, 2009

~Good Bye 2009...Welcome 2010~

Salam  ollsss.....
sihat  ker  korg?
bcuti  ker  masih kejer?
kat  opis  aku nih lengang  jer...
ramai  yg  bcuti..yer  la  kan..ujung2  tahun ni...

aku nih  jgn  kata  bcuti...lom  bln  12  pun  cuti aku  dah abis...
so  camno aku nak  bcuti....
yer  la ...tahun  ni  byk  sgt  cuti...yg  paling  ketara...cuti  kawen  la  korg2  yer...

aku  dok  blog hopping  sana sini...
smuanya  kisah  selamat  tinggal  n  slmt  datang...smua  entry  pasal  2009 VS 2010...
aku  pun  turut  bjangkit  penyakit  tuh gak..
rasa  nak  post  gak ttg  2009-2010..
tp  tataw  plak apa  nak tulis..

yg  pasti...setahun  2009  yg aku lalui  ni..
smuanya  meninggalkan  banyak  kisah  suka  dan  duka...
alhamdulillah...
tahun  2009 juga  menyaksikan  aku  disatukan  dengan  lelaki  pilihan  hati....
2009 juga  telah  menukar  status  aku  dari  CIK  kepada  PUAN....

harapan  utk  tahun 2010  plak  supaya  aku  diberi kesihatan  yg  bpanjangan...tanak  idup  bgantung  kat  ubat  lagi...
pastu  nak ada baby....kembar  lagi  bagus :D (impian hubby  nih )
tak  lagi idup  bjauhan  dgn  suami...dan  yg  terbaik  utk  rumahtangga  aku...

tanak  la  bharap  yg  mcm2..
bimbang  tak  tertunai  n  tak  tercapai..
cukuplah  Allah  tak  penah  lupakan  aku  sptmana  aku  tak  pnh  lupakan  DIA....insyaallah
moga  2010  juga  menjadikan  aku  lebih  baik  dari  aku  yg ada sekarang  dr  smua  aspek..insyaallah.....

so...kepada  smua  kawan2  yg  mengikuti  blog  aku nih...aku  mendoakan  yg  tbaik  juga  utk  korg...smoga  korg  bahagia  selalu...

SELAMAT  TINGGAL  2009

SELAMAT  DATANG  2010

tata

9 comments:

fikaryna said...

mar..kita lumba nak x? haha..saper dapat berita baik dulu..dia menang..haha..nakai ryna nih ek..

SeMaLu SK said...

tak mo arr ryna....tak aci.....bkn tak mo lumba...dr segi saiz tu kompom la mar kalah...lagipun..mar masih dlm pengawasan doc..tak leh nak ader baby dulu...uwaaaa.....ryna p dulu la...mar ikut slow2 kat blkg....ok? heheheheh

fikaryna said...

ala ye ker..ryna mintak maap kalau mar terasa..niat ryna nak gurau2 jer..sori sori sori okeh..ok la..doakan ryna cpt2 okeh..nanti mar jadi mama mar pd baby ryna..insyaAllah..huhu..

zuwaidah said...

semoga impian di tahun 2010 menjadi kenyataan insyallah. maksu ni kalau masuk tahun baru je, tak pernah nak berazam bagai, takut tak kesampaian. cukup dengan kesyukuran dgn apa yang Allah berikan. aminnnnn

SeMaLu SK said...

tak per ryna....mar terima ketetapan Allah ni dgn redha...dlm masa yg sama kami tak putus asa berusaha...mar doakan ryna cpt2 jd baby k..kang mar leh jd "mama mar" kat baby ryna ...hehehehehe tumpang hepy utk ryna...

Eazy Izzuddin said...

selamat tahun baru 2010
thanks karena singgah di blog....
=D

fikaryna said...

wokeh..no sweat..hehe..

Shoffee said...

happy new year 2010

::Leily | Ummi Alya Husna:: said...

epi new year.. :D