~Tabung Semalu SK~

Tuesday, December 15, 2009

~Kami @ Tugu Negara~

salamssss....
hehehe
aku  rasa  entry aku  nih  dah  jd  mcm  story  jalan2 + cuti2 +  lawatan  sambil belajar  pulak...
yer  la..
asik  la  dok  pegi  tmpt2  yg  org tak  pegi...

yer la kan..
org  kalau  cuti2...g  Bali...g  Bandung...g  AS...g  Phuket....
kami  plak...
cuti2  @ Kuala  Lumpur  sajork....
yer  la kan...
aku  neh  bkn  kayo  mcm ko...
laki  aku  bkn jutawan  mcm  laki ko ( tp hubby aku  jutawan kasih  syg tau **ahakkkksss  )
tapi  ader aku kesah?
ader  aku mintak duit  kat  ko nak  g  jln2  bagai?
haaaaa.....lu  PK  la  sndri...so  jgn  kaco  idup aku  yer.....

nih  plak  lokasi  kami  weekend  minggu  lepas...
TUGU NEGARA
ko  dah  penah  pegi ker  Cik Senah  weyyyyy...
tmpt  bsejarah  negara  nih...
hubby aku  kompom  la  ratus2  kali  dah  g  sini...
pbarisan la..
kalungkan bunga  la ...tah apa  lagi aku tataw..
aku  kompom  la  mcm  jakun  dtg  sini...
kata  pun  tak minat  sejarah kan...
heheheh

rupa2nya  lg  syok  g  tmpt2  dlm  mesia  nih...
maksud  aku...
g  tmpt2  bsejarah  yg  kununnya  "org kita"  dah  biasa  pergi...

alooooo...ko  pegi  tu  masa  lawatan  sekolah  darjah  2....
ni  umo  dah masuk  30....dah  idup  bdua  pun...tak salah ko nak  pegi...
yg sedihnya..
masa  aku  g  ari tuh...tak  ramai  pun  org  mesia....
yg  ada...
"org2  luar"  yg  cbuk  dok  kagum  dgn  sejarah  negara  kita?
kita  sbgai  warganegara  Mesia  tak  kagum  ker?

muahahahaha..
tetiba  aku  nak  bg  ceramah  prasejarah  percuma  kat  korg  kan...
lu  punya  hal  la  nak  bcuti  kat  mana....
tp  bg  aku n hubby...
kami  bcuti  ikut  keselesaan, kemampuan  dan  keseronokan  kami...

ewah  ewaaaahhhhhh...
takkan  aku  nak  story  pepanjang  kan...
pitcha  perlulah ada....
so...

MARI MELAWAT TUGU NEGARA

tata


penyakit  sengal  sudah  dtg :D

jom  cuti2  @  KL

dia  lagiiiii.....

heppy

moncong  itik

tolong  pejam  mata  yer adik2  :D

salute

baca  sejarah kununnnn

blurrrr

pun  blurr  gak

tugu

may  Allah  blessed  them

air  pancut  berirama

posing  lagik

kau  dan aku

motipppppp????


abang...i  jump  ek  :D

aku dan aku  lagik

senyum  jgn tak senyum

tugu negara

jom  g  taman  rama2  pulak...

2 comments:

Shoffee said...

amboi..amboi...jalan sakan nampak... update blog pun sakan nampak...hahahah

SeMaLu SK said...

shoffee....mmg la sakan...tu yg hg nampak...yg hg tak nampak lg sakan...wakakakaak