~Tabung Semalu SK~

Monday, December 21, 2009

~Kami @ Zoo Negara~

Selamat  petang  korg....
byk kejer  lg  ker?
aku  br  siapkan  LNPT  aku  bg  tahun 2009...
gila lambat aku  hantar....
tak  smpat nak buat....
bz  dgn mcm2...
kena  plak  ksihatan  diri yg tak menentu...
hurm....

tgk  tajuk  pun korg  da  tau kan....
kompom la  aku  p  Zoo  Negara  weekend  lepas.....
yer  kawan2....aku n hubby  g  melawat  binatang2  kat  sana....
hubby  dah  siap  buat  ikrar...akan  bawak aku melawat  semua  tempat2  kat  KL  nih....
meaning  mcm  lawatan  smbil  belajar  la  korg2....
hurm...
oklah tu kan....
kurang2  ada  aktiviti  n  tambah pengetahuan.....

so...lagi  sekali...kami  nak ajak  korg2..jom  melawat

ZOO  NEGARA

tata


Jom  g  Zoo Negara

reti  baca  signboard  ker?

tada.....da nak smpai....

binatang...kami  datang  :D

mural  dpn Zoo  yg lom siap

main entrance

replika  binatang2

bendera negeri2  dalam Malaysia

pintu masuk

hah!p la beli tiket.....nak tau  harganya?

ha...korg  dalam golongan mana?

wifey

hubby

hubby n wifey

sonot  tgk  binatang :D

tuan umah  kedaung

No comments: