~Tabung Semalu SK~

Tuesday, December 22, 2009

~Kemensah Waterfall~

Salam  olllsss...
munik  smua...
korg  windu  aku  tak?
heheheh

tntu  tak  kan?
sbb  tetiap ari ader  jer  hapdet...wpun  cerita  basi kan...
nampaknya  aku nak kena  diam  buat seketika..
kasik korg  windu aku  smula..
kasik  korg  ttunggu2  story  aku kan... ( ader  ker  org  tunggu? )
huhuhuhuhuh
apa2  jer  la...
janji  aku  tak  kacau  ngko...ngko tak kacau aku....
suka aku  la  nak  hapdet  ker  tanak  kan..
nama  pun  blog  haku....

memandangkan  lately  ksihatan  aku  berada  dalam  tahap  yg paling  kritikal..
so  hapdet  aku  pun  ala2  kritikal  gak  la...
gambo  jer  lebey...story  non adooooo....
janji  hapdet kan...
:D

lps  jer  g  Zoo  sah  la  trus  g  layan  mata  kat  Kemensah  Waterfall....ekceli  airterjun  nya  tak  la  best  mana...mcm  air  mengalir  jer...
tadak  la  air  terjun  btingkat2  bagai...
tp  ok  la  stakat nak  tgk  khijauan  alam....
aku n hubby  pun  singgah  jer....tgk  gelagat  org....
gambo  pun ala2  kadar  sajork....
layannnnnnnnnnnnnnnn...................

tata


jalannya  gila  sempit...

haiwan  berkeliaran

harusssssss

wajibbbbbbb

gigih  dorg  buat  empangan kecik

ada  mcm  pondok2  kecik  utk d sewa

AMARAN!

bersama burungku

pondok2  n siap ader  karaoke  agi...

tgk  kehijauan alam

sunyi  jer.....tenang

penyambut tetamu :D

No comments: