~Tabung Semalu SK~

Tuesday, December 15, 2009

~Lawatan sambil belajar @ Muzium Kedah~

Bismillahirrohmanirrohim....
salam  allllsss....
waras  lagi  korg?
mau  lagi  entry  dr  aku?
hahahahah

selagi  belom  juling  mata  korg..
layankan  jer  entry2  bergambo  aku  nih  eh....

kali  nih  aku  n hubby  g  Muzium  Kedah  plak...
ari tuh  masa  balik  raya  Korban  la...
g  umah  fmly angkat  hubby  kat  Jitra....
so  masa  balik  dr  shopping  kat  Pekan Rabu (aiseyyyy...lps  nih aku  hapdet  pasal  Pekan  Rabu  plak k  )
kami  singgah  la  buat  lawatan  smbil  blajo  kat  sini...
tataw  nak  g mana...
hubby  plak  jenis  suka  sejarah2  nih...
aku  jgn  citer  la..
sejarah  pun  aku  dapat  C  sajork! 

ekekekek
so  layankan  la  minat  hubby  nih.....

nak  d  jadikan  crita...kami  2  org  jer  dalam muzium  tuh waktu tu..
so apa  lagik...
bgambar  mcm  muzium  itu kami  yang  punya...
muahahahaha

so  jgn  salahkan aku kalau  pic  byk gilossssss
sila  julingkan  mata  anda :D

tata


da  entrance

pkahwinan melayu

perkahwinan india

sepak  raga

perkahwinan orang asli

petani

alat  muzik

alat muzik

akad  nikah

bilik pengantin

tiru la kunun...MERDEKA!

tokoh2  anak kedah

kad pengenalan  dolu2

org asli

seksi  youuuuu!

beca  ker  hapa  nih  dorg panggil  eh?

gerek tua :D

khusyuk  hubby aku

yang  paling  diminati...silat!

silat  lagik...

menyemak  :P

manuskrip

posing  angle  kurus ( tuiiiihh)

pakar  sejarah :D

baca...baca...baca...

hari mau.....hari-hari mau  wakakakaak

butterfly..

tokoh2  kedah

posing  sat....

hubby  takjub  tgk  riket  badminton dulu2

org main  congkak (bikin serammmm  )

hubby  n  wifey...

harus  adooooo

No comments: