~Tabung Semalu SK~

Thursday, December 17, 2009

~Mandi sabun~

salam  you....
amboi...
senyum  sampai  telinga  yer...
tau  la  korg  dah  gaji kan  ari  nih...
heheheheh
suka  korg yer...
bleh  shopping2  kan :D

hurm...byk  lagi  entry2  basi aku  nih..
penat  nak  hapdet...
tp  demi  korg2...aku  kuatkan  gak semangat  n  hapdet  blog  secara  pelan2  kayuh...
yer  la kan...kang  korg  rindu plak kat  aku  kan.... (muntahhhhhh  )

tajuk  entry  bukan main  kan...
mcm  la  sblm nih  mandi  tak  bersabun  yer  tak...
hehehehe
sbnrnya...
entry nih bkn utk aku  ataupun hubby  aku...
kami  dah  tentu mandi  bersabun n bergosok bagaiiiii....... ekekekek
ko  gosok aku...aku  gosok  ko..pastu  sama2  gosok...
apa  ko  pk?
kami  gosok  gg  la :P  bkn  gosok ** tuuuuuttttt
( sila  jgn  salahkan aku  krn otak aku  tgh  biru  skrg :D  )

dah  lama  burung  aku  tak  mandi....
hooiihhh...ader plak  yg  tloncat...sejak  bila  plak aku  bela  burung kan...hehehehe
yg aku  maksudkan  burung KENARI  aku  yg  terchenta  tu  la...
cian  dia...
dah  jd  warna  kelabu  taik  hanjeng  dah...
so  aku  n  hubby  p la  mandikan  dia...
sabunkan  dia...
wangi2kan  dia....

burungku  dah  berkilat  skrg...
mak  sokaaaa  noksss....
korg  layan  gambo  jer  la  eh...

tata

mandi  mandi....sabun  sabun....

tgh  tgk BURUNG

hubby  dgn suar  kejer  agi :D

siap  panjat2  nak mandikan  burung aku

basuh  cuci2  tau..

gosok  jgn tak  gosok

lap sana  sini

waaaa....dah  siap....kilatnyaaaaaa

jom balikkkkk....!

No comments: