~Tabung Semalu SK~

Thursday, December 17, 2009

~Riadah @ Taman Tasik Titiwangsa~

Salam.....
sihat  ker  korg?
dok  kira  duit  eh.....
ker  baru balik shopping?
gaji dah masuk...bila nak banjer  aku mkn  wey?
:P

belek punya  belek....
tilik punya tilik..
rupanya  ada  lagi  gambo  yg aku  tak hapdet...
story aku  g  riadah  kat TTT....

aku n hubby  sejak  bcinta  mmg  sabtu ahad kalau tak der  program..mmg kami akan g  jogging  n main badminton kat sini.....masa  btunang  pun  tetap  gak  ngan rutin nih....tp  lepas  kawen nih....dah  tak  riadah  dah  sabtu ahad.....knp  ek?
agaknya  tu la  sebab aku  makin sihat  bagai di pam2  kan :D
ker  nak pakai  alasan  leceh  sbb  kena  bgun  awal...
nak mandi sunat...mandi  wajib...smayang  bjemaah....tu  yg  malas nak  g  TTT  tu.... ( alasan  macam  hareeeeeem )

so layankan la  pic  kami beriadah d TTT  weekend  lepas  yer  kwn2...
:)

tata

ronda2  TTT

hirup  udara  pagi

tgk  org  joging....

mcm2  gaya  adaaaaa

parking  full  la

hubby  tgh tuka kasut

dok  gigih  stretching

sebelum berpeluh

main badminton kat sini arrr

basah lencun  dgn peluh

mangkuk tambah

pasu bunga

gayo mau ado

my other half



kami

No comments: