~Tabung Semalu SK~

Monday, December 28, 2009

~Selamat Bertunang~

Salam  olsss.....
tntu  ramai  yg  masih  bcuti  kan...
tak  per  la..
cuti  korg  banyak  agi..
aku  nih  cuti  dah  abis  dowh!
merasaaaaa....
bak  kata  bos  aku " saper  suruh  kawen...abis la  cuti..."
citttt...adakah  wajar  menjadikan  kawen  sbg  punca?
ekekekeek  apa2  jer  lah...

seperti  tajuk  entry....
aku  sbagai  adik  yg  baik  lagi  comel....
nak  wish  kakak  aku  n  pilihan  hatinya......

SELAMAT  BERTUNANG

dia  btunang  26hb Disember  ari  tuh...ala...2  ari  lepas  la....
bdn  aku  masih  penat  lg  nih...
aku  pun  tak der  mood  nak  tulis  panjang2..
korg  layan  gambo  jer  la  yer...

tata

hantaran dr kakak

bilik tunang  deco by me :D

kek tunang

my sis

harus  nyelit

sis  n  brg2  hantaran

close up sikit

tema  purple + cream

sarung  cincin

dgn  mak masing2

my  sis  n  her  fiance

kompius  jap..tunang  ker nikah  eh? :D

aku  jd  pengadil

kluarga  beso bakal  besan  mak aku

cantik sireh junjung nih

baru  tunang  da  ader  goodies2  bagai :P

hantaran  dr  pihak  lelaki

No comments: