~Tabung Semalu SK~

Friday, December 25, 2009

~Selamat Hari Natal~

salam oolllllssss....
syoknya  korg  yer....
dah  brapa  minggu  bturut2  kita  cuti  ari  Jumaat  kan..
kejer 4  ari  jer  sminggu   (utk  org  gomen  la  )
tntu  mcm2  agenda  korg  kan...
tak  ktinggalan  gak  yg  pegi cuti2  bsama  kluarga  kn....
bestnya....

aku  pun  tgh  bsiaran  dr  kampung  ni....
balik  krana  ada  majlis....
kang  lps  nih  aku  hapdet  crita  ptunangan  kakak  aku  k...
skrg nih  bz  dn  psiapan...

aku  pun balik  sorg  jer  sbb  hubby  tak ikut  skali...
dia kursus  3  bln  kat  Lumut...
lagi  skali  aku  d tinggalkan....
huhuhuhuhu...
dah  tugas  dia  mcm  tu kan....
redha  jer  la...

rindu  nak mamposssss  kat  hubby....
uwaaaaaaaaaaaa......
kalau  lps  ni  aku  kurang  hapdet  blog..itu  tandanya  aku  tgh  x der mood k....
jgn  korg  marah plak  k....
jgn  korg  tak  rindu aku plak  k...
malas  itu  adalah  sintom2  bg  isteri2  yg  kerinduan  ( aku  la  tu.... )
hehehheehe

oklah  korg.....
slamat  bcuti  k...
bhati2  d jalan raya...ingatlah  org tsayang....

SELAMAT  HARI  NATAL

tata




aku  nanti kepulanganmu, perwiraku

No comments: