~Tabung Semalu SK~

Monday, December 21, 2009

~Semalu SK @ HUKM~

Salam....
Aku  buat  autopublished  jer  la  eh....
smua  copy  paste  jer  entry aku nih...
smua  da  type2  dulu  kat  lappy  kat  umah  nun....
dtg  opis  C&P  n  load  pitcha  jer  la...
cepat n senang  je...

Ni  plak  story  ala2  basi.....
aku  kena  g  HUKM  plak....
ari  isnin 14/12  aku  tak sihat  kan...
so  g  clinic....doc  tu  bg  surat  referrel  pd  HUKM...

nah  ngko.....
ke  HUKM  tu....
sakit  aper  tak perlu la aku  canangkan kat sini kan...
yg pastinya  aku SAKIT....
dan sakit itu agak  kronik...
memerlukan  rawatan  pakar....
sbb tu aku d hantar ke sana....

hurm...
mujur  ader  hubby  yg  sntiasa  memahami  n menemani aku ke sana sini....
walaupun sesat  darat....
sampai gak kami ke HUKM....
selesaikan segala urusan bagai...
so  dpt  lagi  1 appointment...

6 Januari 2010 

so  korg2..
doakan  aku  k....
semoga  aku  cepat  smbuh  n  tak der  aper2....

p/s: kepada  En Hubby...terima  kasih  syg  kerana  sntiasa  ada  utk  ayg....
ayg kuat  dengan  adanya  abg dcc ayg...Moga  Allah mendengar  n makbulkan doa kita...Amin...

tata

otway  ke  HUKM

harus  la  adooooo

menyelit  lagik

layankan  la  sorg2

kat dlm ni tak leh amik gambo...tp aku amik gak....

balik  jom

ceria  la kunun...sakit  d tanggung  hy  Allah yg tahu

2 comments:

hajarus said...

semoga akak cepat sembuh yer....

SeMaLu SK said...

thanks hajar....mudah2an Allah mendengan doa kita...:)
thanks juga sbb singgah jenguk akak..