~Tabung Semalu SK~

Wednesday, December 23, 2009

~Temerloh Vs Ikan Patin~

hamboi  tajuk.......
maaf  yer  kwn2..
nan ado  gambo  ikan patin  dlm  entry nih....
saja  bikin  gempak jer...
kan ker  Temerloh  sinonim dgn bandar Ikan  Patin...  bukan  Fatin Hamimah  yer  nokkssss....( maaf la pd  yg namanya  spt  yg dsebut... :D)

dekat  kul  1830hrs  baru  kami  smpai  Temerloh...gila  lama...bkn  sesat  ker  hapa....hubby aku bawak  mcm  siput...kalau aku  tego...dia  ckp  "jgn dok kalut...bkn nak p ke laut"  cisssssss.......kununnya  dia  nak  amik angin  n cuci  mata  tgk pemandangan  yg  menghijau sepanjang pjalanan tuh....
dia  dreba...aku layan  kan jer.....

bila  da  smpai....syok la jumpa anak2  sdara  aku....
mlm plak...yg  lelaki  tdo  luar  dpn  tv...kakak  aku  hamparkan toto...pepandai  la  ko ngangkang  sndri...yg  ppuan2  ayu  plak  tdo  dlm bilik.....tp  anak sedara aku  sorg  yg jantan nih nak jugak nyelit....tak leh  pisah  dr  mama  dia....
huhuhuhuhuh
syok  plak  tdo  tbongkang  ramai2  open air  mcm nih :D

enjoy da pitcha

tata

jom pakat2 dok kg Cinta  Manis  nih :D

kita  nak ke  Temerloh  yer  kwn2....

yg kat dapur  tu la tuan umah.. :)

brg2  hantaran kakak aku

pemandangan dr  balkoni umah kakak  aku-pekan Temerloh

dia nak  btunang  26hb nih  :D

kakak  n abg ipar aku gigih abiskan buah brangan aku

mkn  jgn tak mkn

tgk  tv  plak

kami  harusssss menggedik  :D

tdo sempit2...

anak sdara aku  cbuk nyelit!

No comments: