~Tabung Semalu SK~

Thursday, December 17, 2009

~Weekend @ KL~

Ting  Tong.....
Assalammualaikum.....
ader  org  ker  kat  umah....
siapa  kat  dlam  aku  kat  luar...
hehehehe
bukan  korg  kat  luar  aku  kat  dalam  ker?
hoiiihhh...aper2  jer  la..
umah aku kan..
korg  layan  diri  la  yer...
buat  mcm  umah  sndri....


byk  plak  gambo2  aku  yg  nak  d hapdet  nih...
ujung  minggu  aku  n  hubby  penuh.....
ulangsuara....PENUH  yer  kawan2....
tapi  kami  tak der  la  jln2  g  obersi  nun....
kami  jln2  dekat2  nih jer...
dlm  KL...


tgk  monyet....
bg  mkn  monyet...
pastu  lepak  dataran...tgk  gelagat  org...
best  aper...
tak  der  la  bosan jer  kat  umahkan
asik pandang  muka  engkau...engkau  pandang  muka  aku...
tgk  tv......mkn....pastu  masuk  bilik ....bersenam... :D


kalau  ada  yg  allergic  dgn  gambo2  gedik aku yang  penuh  blog  nih ...sila  keluar  ikut  pintu  utama  yer...
jgn  teruskan  jugak..takut  mudarat  pada  mata, hati  dan  mulut.....pastu mula nak  komen  n  kutuk  bkn2  plak  kan....
dpt  dosa  kering  jer  tau...


p/s: ujung  minggu  nih..insyaallah...nak  g  bg  mkn  gajah  pulak :D  ( abg...jom  p  Kuala  Gandah! )


tata

ko  pandang  saper  tu? :P

kasik dia  mkn  pisang  goreng

kat atas  pagar ader

kat  bawah pun ader

dia  ajak  geng  pulakkkk

cepat  la....nak  pisang  goreng!

dah majuk plak  dia

gila  garang  muka  ko  bai

lepak  dataran  plak

kita  minum  dulu....

warga  KL

merdeka!

No comments: