~Tabung Semalu SK~

Wednesday, January 13, 2010

~7 bulan penuh dugaan~

Alhamdulillah....
ari nih   13  January 2010...genap  7  bulan  usia  perkahwinan  aku  dgn hubby.... (huk aloh....7  bln pun nak  kecoh..org  lain  dah  17  tahun daaaa )
tapi  tak smpai  sbulan pun  aku  idup  sbumbung  dgn hubby....
seawal seminggu  perkahwinan  kami....
hubby  g  kursus  5  bulan....
dapat  bermanja tak smpai  sbulan....
kena  pula  ke  lumut  sbulan setengah....
hurm....

sedey  mmg  sedey...tp  aku  redha  dan  pasrah  jer..dah  itu  kerjaya  dia...
aku  terima  hubby  aku seadanya...sebagaimana  dia  menerima  aku...
aku anggap  smua  tuh  ujian  dan  dugaan  utk  kami  melayari  alam  rumahtangga...
kami  anggap  smua  ini  adalah  pengajaran  utk  mematangkan  kami  dalam menghadapi hari2  muka... ( cewah.....ayat penyedap hati )
harapnya  lepas  ni  kami  akan  terus  bersama  menghadapi  hari2  yang  bakal  menjelma...


buat  suami  tercinta....lagu ini  kutujukan untukmu..kerana kau  begitu  sempurna  di mataku...



Kau begitu sempurna

Di mataku kau begitu indah
Kau membuat diriku akan selalu memujamu



Di setiap langkahku ku kan
selalu memikirkan dirimu
Tak bisa ku bayangkan
Hidupku tanpa cintamu



Janganlah kau tinggalkan diriku
tak kan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa



Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidup ku lengkapi diriku oh sayang engkau begitu sempurna .. sempurna


Kau genggam tanganku saat diriku lemah dan terjatuh kau bisikkan dan hapus semua sesalku
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku lengkapi diriku oh sayang engkau begitu sempurna .. sempurna


Sayangku engkau begitu sempurna.. sempurna.. sempurna..

By Andra & The Backbone



p/s: Abang..terima kasih  kerana menggenggam  erat  tanganku  dan  membawa diri ini menuju bahagia, biar  hebat  dugaan  melanda, jangan  kau  pernah  lepaskan genggaman tanganku ini, kita  hadapi bersama.

~Dimataku kau begitu sempurna~

4 comments:

AmyNa said...

Mar..ingat yer, Allah x akan uji hambanya jauh dari kemampuan diri.. Percaya lah suatu hari sinar & harapan itu pasti menjadi milik mu pren.. myna skrg ni pun redha juga mar..dengar² Mr.A akan ke somalia..ada dengar ke lubanen..apa² pun sabar&tawakkal sajork pengubat hati nie..uhukss!!

SeMaLu SK said...

myna...terima kasih...akan mar simpan dan semat dihati nasihat n pesan myna...mar pun doakan myna tabah..kemana pun perwira kita dtugaskan...redhakanlah...demi agama, bangsa dan negara...

mamalieyna said...

Insyaallah ada kesenangan yg bakal menjelma stlh ujian dihadapi dgn tenang!.. ^_^

eh kalo kite...rindunyeeee...hikhik..!

SeMaLu SK said...

terima kasih mamalieyna....huhuhuhuhh
sokongan dan kata2 semangat dr kwn2 amat bmakna n buat mar makin kuat...huhuhuhu
berat mata memandang..berat lagi bahu memikul....rindu sgt2....uwaaaaa