~Tabung Semalu SK~

Tuesday, January 5, 2010

~Apakah ketentuannya?~

Salam  olllsss....
Esok aku ader  temujanji  dgn  doc  kat  HUKM....
perasaan  skrg  nih  sgt  la  takut  dan tertekan....
dah  la  hubby  tak  der  skali kan...
kalaulah  doc  tu  bgtau  brita  buruk..
tah  mcmana  aku  nak menerima  hakikat  tanpa  sokongan  dr  hubby...
hurm....
harapnya  smua  ok  ok  ajer...
tanak  la  dgr  berita  tak  elok  awal2  thn  baru nih kan...

korg  doakan aku  k....
smoga  aku  ok2  sajork...
Amin.....

tata

ps: abang...alangkah  bagusnya  kalau  abg sntiasa ada  dcc..menemani....

5 comments:

~Honey Fiza~ said...

K.mar.. sabar eK..tp kenape mesti pegi jumpe doc tue?? good luck ok.. :))

AmyNa said...

mar kuatkan semangat yer..apa pun keputusan kita perlu redha. kerana d sebalik keputusan itu pasti ada hikmahnya..insyaAllah.

SeMaLu SK said...

terima kasih fiza...myna..Insyaallah...akan mar lalui semua ni dengan cekal dan tabah...huhuhhuhu tentu ada pelangi indah untuk mar nanti.....

Me, Mrs Taj said...

insyaAllah semenya ok..berdoala slalu..

abang takde i kn ada...hehehe

fikaryna said...

mar..ryna doakan yg baik2 ajer..apa2 pun..b strong okeh..