~Tabung Semalu SK~

Wednesday, January 20, 2010

~Entry pinggan tambah~

salam  olsss....
ni  entry  tambahan  utk  majlis pertunangan kakak  aku  26/12/2009  yg lepas....
alhamdulillah..
kakak aku  dah  mengikat  tali ptunangan  dgn jejaka  pilihan  hati...
Sharizal Abd  Samad......majlis  dorg akan berlangsung  pada 14/3/2010  di sebelah  ppuan...dan  d sebelah lelaki  aku tak  sure  plak bila...katanya  bln 4...

so  ni  pic2  dia  dr  pro photog...pakai  camera  yg ada belalai  tu...bkn  lg  dr  cam  cabuk aku  yg  pic  pun ala2  gegar2...heheheh

so  korg  jgn nak  ingat  aku  makan bertambah2  atau  makan  dlm pinggan  tambah tau :P
layannnnnnn....

tata

p/s: korg  sila  abaikan  saiz  kami (kalau  brani  tanya  la  knp aku tak kurus  mcm kakak  aku!)

posing tak mo kalah

bersama hantaran

malu kunun

no  caption

cincin dijari

bakal mak mertua

mak engkau mak aku

tunang ker nikah?

default  pose

blkg  umah jer ni


sawah

rani ker  minachi?

ala2.....

tiru pose aku

pose berbulu


bakal family

2 comments:

fikaryna said...

x berani la..huhu..bukan la..tp saiz mcm ni pun mar kiut jer..ada apa hal kan? ryna pun sama bam2..hehe..

SeMaLu SK said...

muahahahaha....
so jgn d tanya....erm...hubby kata.."JGN DIET,JGN KURUS!" huhuhuhuhuh
Alhamdulillah....dia terima mar seadanya :)