~Tabung Semalu SK~

Thursday, January 7, 2010

~Sendiri di Putrajaya~

hai  olllsss....
ni  nak  tempek  pic  lama...
puas  aku  godek2  pc aku...rupa2nya  byk  lagi  entry  aku  yg ttunggak...dah basi kata  org..
tp  ikut  suka  aku la kan....
nak juga aku  tepek....
buat  kenang2an...

nih  masa  aku  tgh  rindukan hubby aku  sgt2...
lpas  keja  aku  trus  zassssss  drive  menghala  ke arah  yg aku  sndri  tak pasti  (wah...ayat mcm lam novel :D )
yg pastinya  aku  tanak  balik  umah...
tak  dpt  aku  bygkan betapa  hati aku sayu bila pintu  umah ku buka....
sunyi....kelam....diam....

tak der  sapa2  yg  sambut  kepulangan aku  mcm  slalu....
tiada  sapaan  mesra  dr  hubby...
tiada  senyuman  manis  hubby...
tiada salam  dihulurkan....
tiada  kucupan singgah  di  pipi  n  kening aku....
seperti selalu...

hurm....tanak  panjang2  la...
kang  mula  nak  emosi....
aku  rindu  hubby  aku  wey....
dimulut  kata  redha....
tp  d hati.....hanya  Allah  yg  tahu....
doakan aku tabah k....

tata






















4 comments:

fikaryna said...

mar..kalau ryna balik kl leh kita dating ek..huhu..

SeMaLu SK said...

ryna...kecik tapak tangan....stadium bukit jalil mar tadahkan...heheheheh
keep in touch k dear

Me, Mrs Taj said...

sndiri? awat hang tak ajak? ishh makcik ni..blh kite mngelamun sesama..

SeMaLu SK said...

B...kalau ajak hg tak feeling la....huhuhuhuh
tak pa ..lepas nih mar p sana hg banjer eh..nak p amik slip peksa tuh :D