~Tabung Semalu SK~

Monday, January 4, 2010

~Yang pertama di tahun 2010~

salam  olsss...
ini  entry pertama  utk tahun 2010..
tapi  ceritanya  tak  der  pun..
saja  syok2  nak  hapdet...tgk  org  len  suma  hapdet  pasal anak2  bukak  skolah  kan..
aku  pun mcm  syok jer  nak hapdet..
tp  storynya  habukkkkkkkk.......

aku  lom ader mood nak  hapdet  ya  kwn2....
badan lom sihat..
migrain  sakit nak mampossssss...
siap  kabur2  mata  aku neh  tahan  sakitnya  migrain....
haihhhh....tu  pun  kena  gak mengacara....
kang nanti2  la aku hapdet k..
korg  g  lompat2  blog org len dulu k...

tata

p/s: ni pun nak  p mengacara  lg.....hoiiiihhhhhh!

2 comments:

rad said...

Elok rehat dulu, pasalnya kalau migrane ni bila tengok screen pc lama-lama boleh lagi teruk. kata org la, bukan kata saya. kata org yg pernah kena migrane.

SeMaLu SK said...

terima kasih En Rad atas petua n nasihat tu....mmg semalam mar elakkan dok depan PC lelama...semalam ada 2 event utk MCing...jd....tahan jer diri dari pengsan sbb migrain....