~Tabung Semalu SK~

Saturday, February 20, 2010

~Cuti CNY~

Mayday...mayday...

Story basi...story basi....
Heheheheheh
Jgn maraaaaa aaaaaa.....
Ari tuh aku tak sempat nak transfer pitcha smua bagai....


Tu yg tak hapdet story cuti CNY....
Kan ker aku balik kedah...
So harus la amik gambo kan..
Tp gambo yg di ambil pun mcm tak bernapsu....
Ala2 jer...asal adoooooo.....
Korg layan jer la k...


Balik kg.....bawak mak p memanggil.....
Memanggil ni membawa maksud.....
Pegi umah org jemput dtg kenduri kawen daaaa
Kan kakak aku nak kawen bln depan....
So harus la mak aku da start memanggil kan....
Kebetulan plak aku nak ke umah fmly angkat hubby kat jitra..
So trus g singgah sana sini


Umah makteh aku (adik mak) yg tanam byk sayur2an...( fertigasi)....
So snap la sana sini..teruja aku tgk sayur2 tu weyh....
Lps tu trus gerak g Jitra umah abah plak.....
So layannnnnnnnnnnnnnn....

tata




No comments: