~Tabung Semalu SK~

Friday, February 5, 2010

~Menghitung hari~

Salam  alllsss....
lama  aku  tak  hapdet kan...
tah kenapa...mcm tak der idea nak  menulis...yg ada  hanya  idea  nak bermanja ..muahahahah
ayat  tak leh blah kan :P

tajuk pun ala2  tak leh  blah...
menghitung aper  tu yer?
nak kata  nak  btunang...da  tunang..
nak  kata  nak kawen...da  kawen...
nak  kata  nak bsalin...preggy  pun tidak...
muahahahah

aku n hubby  nih  tak sabo nak  balik  kg...meaning  kg  hubby  la kan..kalau  kg aku  tu da  balik sokmo....
kg  hubby nih mmg  jrg la  dpt balik..
yer  la  kau....nak kena  naik  belon bagai....kalau bleh  beli  belon 20sen tu  pastu  tiup2  kasi beso  tak per  arrr.....
nih tambang belon jer  dah  baper....

so tiket  da  di beli pada 22/2-28/2  nih....
yahooooooo...mau  balik betong....
1st  time  g  kg  hubby....
berdebar  pun ader  gak....
tp  yg banyaknya....rasa  tak sabar  n rasa  ingin mengenali  seisi  keluarga n kaum kerabat hubby....
korg  doa2kan la  smoga  dpermudahkan  segala  urusan k...
doakan kali  slmt pegi dan balik....

Sarawak...tunggu  kedatanganku!

tata

Keluarga  hubby
rindunya...
mak mertuaku yg sporting
we @ PD
hubby`s heart

2 comments:

fikaryna said...

waa..bestnya..nanti tempek gambo banyak2 eh..apa makanan yg menarik sana eh..makan jer ryna nih..tp skang mmg kuat makan walau blm ada isi..hehe..

SeMaLu SK said...

erm....makanan eh...ayam penyek..mee kolok...laksa sarawak...ikan lumek...buah dabai..ulat mulong....apa lg eh....ekekekek mkn jgn tak mkn..mar pun suka mkn :D