~Tabung Semalu SK~

Friday, February 19, 2010

~Pulang ke sana~

salam  olllsssss...
hurm....
masih  mood  CNY  ker  korg2?
cuti tak hengat  yer....
apa2pun kesihatan kena  jaga  k...

cuti  CNY  aku n hubby  balik kg d kedah  jer...
byk  aktiviti  yg  d buat ..tp tak byk  amik  gambo...tlampau  syok  sgt  smpai lupa nak  snap2  pitcha...
sowe  eh  kwn2....

ari  isnin  kami  da balik KL....
bimbang gak nak balik slasa  sbb dah  bleh agak  jammed  yg  amat  hazaaaabbbbb....
so  ari  slasa  bleh  lepak2  kat umah  smbil prepare  baju keja....

rabu...khamis...jumaat...keja  cam biasa...
eh...eh...ari nih la  jumaat kan...
hehehehe
tak sabarnya nak balik ke sana...

minggu  lepas  bcuti kat  kg aku.....
minggu  depan bcuti kat  kg  hubby  plak....
22-28hb ni  kami  away  balik Sarawak  yer..
jgn korg  rindu2 kan aku plak kalau tak der  hapdet....

so  pd sesaper  yg nak  kirim  belikan apa2  dr  Swak ( jgn ko kirim beli brg dgn airliur  jer plak yer :P )
sila  sms @  kol  saya  yer....insyaallah...akan  sy  carikan apa  yg korg ngidamkan tu...

so...ini  entry penutup  utk minggu ini  rasanya....
kalau ader  hapdet  tu maknanya aku  tgh dirasuk mood  rajin la  tuh...
ekekekekeke

c u in march!

tata

p/s: Terbayang2 tgh shopping kat Serikin...muahahahahah

sarawak here we come
now every1 can fly
serikin
kucing @  kuching
mee kolok
laksa  sarawak
kek  lapis
terubuk masin
pasar  satok
ikan lumek
kuching waterfront
ulat mulong
ayam penyet
buah dabai

keychain swak
pes laksa swak


pasu swak
pergi = 1 beg
balik = extra  luggage

saya  mau semuanyaaaa!

3 comments:

siti nurkhijah said...

tang ulat tu yang tak bleh p tu...
mmg wajib terjadi p 1 beg blik 4,5,6 beg...
hehehe....slamat bercuti...

SeMaLu SK said...

TQ ct..heheheheh...
mmg tang ulat tu lom gamak masuk ke mulut....ekekekeke
mcm p langkawi la...p 1 beg..balik 456 beg..pinggan mangkuk...coklat..penuh beg!
heheheheh

fikaryna said...

mar..nak itut..huhu..