~Tabung Semalu SK~

Wednesday, March 31, 2010

~Berapa kali nak cucuk daaaaaaa...~

uwaaaaaa......
sakit  la  bai.....
ni kali ke  3  dah aku kena  amik darah minggu  nih....
kalau  tak sakit  tak per....
sakit gila  tu dowh!
bukan sekali  2  cucuk.....
sebelah kiri  3  kali...
sebelah kanan  2  kali....
kes  cari  urat  tak  jumpa..
agaknya  urat2  aku  dah  lari  sembunyi  bwh lemak2  aku...
takut  nak kena  cucuk....
haihhhhh....!

td  pun  g  HUKM  lg...
kena  amik darah  lagik....
n word  paling  menggerunkan aku  adalah  bila  doc  ckp

"kalau masih juga  tiada  perubahan, saya terpaksa  operate  awak"

hoih! operate? takut!
kalau  opera  aku  suka  la....
kalau Oprah  Winfrey  lagik aku  suka... ( apa  ko melalut  daaa  )

tak  per  la  doc.....
belah  la  saya
hiris  la  saya..
asalkan  saya  sihat..
asalkan  sy  boleh  beri " tanda  cinta" saya  pada  En Hubby....

ko nak  tgk  gambo?
non adoooo
esok la  aku masukkan  k..
sbb ari nih  tak  bwk  cable :D
majuk?
nak  gak  tgk  muka aku  yg  comel ini?
nak  amik ni!


sila muntah beramai2!

tata

p/s: tak sabar  tunggu  fmly  swak  datang KL...huhuhuhhu

7 comments:

rDnA said...

kak mar..sabar yer..anggapla semua tu dugaan.
tpi bleh ker nk tau ape yang tak kena dgn kak mar??

SeMaLu SK said...

dNa....insyaallah....mmg dok sabar la nih...tahan jer wpun ada rasa2 nak pengsan....mual2....
YM akak la dik...tak manis la story mori kat sini...
akumischa@yahoo.com
:D

Farzlyna Mustafar said...

comei ar gambo ni.... i like...

SeMaLu SK said...

aiiiiiii...gambo ni jer ker ko like?gambo lain unlike la yo? :P

siti nurkhijah said...

hah!..cam dah ada tanda2 dah tu...

SeMaLu SK said...

tanda2 apa tuh?pragnant?belum arrr....kena usaha lg nih :D

Farzlyna Mustafar said...

aku xnak like sume gambo mar..kang ang makin kembang... jenuh lak nak diet kang..heeee