~Tabung Semalu SK~

Wednesday, March 31, 2010

~Hai makcik! Saya Aqif Fikrey~

Ini  pun  anak  abg aku...tp  abg aku yg no 2....Chichada  tuh anak abg aku no 3...
panggil Aqif  kat  budak  tecit  nih....
nakalnya...Ya  Robbi!
lari kesana...terjun kesini....
yg best...dia  nih  pesen  tarik2  tangan...
nampak  jer  tangan  org...
dia  akan  pegang n tarik  jer  org tu  ke mana  yg  dia nak...
so masing2  kat  umah...kalau  Aqif  ada...
smua sembunyikan tangan  dlm  baju...
pastu  ramai2  gelakkan  dia  bila  dia  nangis  sbb tak jumpa  tangan 
heheheheheh


geram aku  weyh!
bulu mata  lentik  mcm  fomfuan!
bulatnya mata!
rambut  belah  tepi  tuh  :P
gg  tadak :D
makin hensem n mashem :D
Aqif  with ayah
Aqif with pak wit

tp  budak tecit nih baik jer..
kalau  ayah n  umi dia  tinggalkn dia  pd  mak aku....
rilex  jer  dia  dok ngan  tok dia...
tak der la  nak  nangis  yg  smpai  mcm  hesteria  tuh kan.. :D
aqif nih ader  2 org lagi abg....

Aqil Fikrey   dan  Haziq  Fikrey

kang aku  buat  entry  pasal  budak  2  org  tuh plak  k...

tetiba aku tersedar...pehal yg aku  dok  hapdet  pasal  budak2  nih  eh?
agaknya  aku  windu  sgt  kat  dorg..
insyaallah...ujung  minggu  nih  dpt  la  jumpa  dorg  masa  majlis  kawen kakak  aku  d Temerloh nanti...
miss  u  damn mucho  my  beloved kiddos!

tata

p/s: Hubby  aku panggil Aqif nih  Engku  Aqif  sbb dia  nih tak  tahan panas...tdo nak  ekon semedang..mcm  anak  tengku2  kerabat  :) ( ayah  n  umi  dia  jgn marah  arrrrr  :P )

6 comments:

siti nurkhijah said...

crita ttg anak menakan ja.. bila nak crita ttg anak sendiri pulak?

SeMaLu SK said...

itulah...doakan mar n hubby eh...moga sihat n ada bb sndri...heheeh

aCik GeE cHoMeY said...

comel..:-)

SeMaLu SK said...

comel mcm Gee yg comel :D

Wanie said...

Alahai comey nya aqif..waktu dia pejam mata pastu gelak...comel2 sgt
LAwak la dia suka tarik tangan org..

MyRule said...

So cute la aqif ni..:p