~Tabung Semalu SK~

Tuesday, March 2, 2010

~Mana nak mula?~

Camno  eh...
byk  sgt  pic  nih....
aku  nak hapdet...
ikut  hari  ker....
ikut  event  ker...
ikut  suka  aku  ker  eh?
huhuuhhu

tak  kisah  la  eh..
asalkan aku  hapdet  kan...
lgpun...ader  ker  yg  kisah kalau aku  hapdet  mcmana  pun kan...
muahahhaa...

pic  smua  dah  masuk  external  harddisc....
tunggu nak  hapdet  jer  lg...
kalau  entry aku  tuh  tak  bercaption dan  tak der  cerita..
hanya  gambo smata2..
korg2  maafkan la  aku  yer...
sesungguhnya  aku  adalah  tak der  idea  nak  menulis  skrg  ni...
ditambah  plak  dgn  bdn  yg  tak  mau2  sihat..
agaknya  sbb  cuaca  panas  sgt ( sbnrnya  masih  homesick!  aku  windu  mak mtua  aku  n  smua  d  swak...sobbb...sobbb.. )

berikutan  dr  itu...
ko  reka  la  crita  sesedap hati  korg  ikut  rentetan  gambo  yg aku  post  tu  k...
bleh  mcm  tuh kan....
kalau  tak pun...
ko  tepon aku....
meh  aku story  direct  jer  kat ko...
siap ader  sesi  Q & A  skali  tau...
hehehhe

tata

No comments: