~Tabung Semalu SK~

Tuesday, March 16, 2010

~Semuanya kerana dia!~

lamanya aku  tak  hapdet....
dah  la  agak  bz..
pastu  balik  kg  lg...
smuanya  kerana  dia!

nak kemas  umah..
nak  buat  itu...nak  buat  ini...
aku n  hubby  sah2  kena  angkat perabot...
kan ker  kami  pasangan  suami  isteri  yg gagah perkasa
kalau  tak kerana  dia!..tntu aku  dpt  hapdet  blog  secara  menggila  waktu  weekend  ( ini semua  adalah  alasan semata2 ) hehehehe

aku  n  hubby  gak amik  part  kukus  telur...bkn sikit  wey...500  bijik gak la...
semuanya  sbb  dia!

dia  ni la  yg  buat  aku  bz...

kakakku
dah selamat  jd  bini org
moga  bahagia  smpai mati...

so..buat kakakku  n abg  rizal...
selamat pengantin baru....selamat  menempuh alam  rumahtangga
semoga  bahagia  smpai  syurga..
Amin....

gambo masa  bsanding  aku  tak  amik  sbb  bz  sgt..
dah  la  tpaksa  jd  pengapit...
kena anto  pengantin  p  butik la...apa  la...
tp tak pa...
sbb alhamdulillah...smuanya  dah  selesai  dgn lancar...
mudah2an semuanya  slps  ni  juga  di permudahkan Allah....

sblm  stop..terimalah  pengantin  basi..anniversary kami yg ke  9  bln :D
hubby  n  wifey...

tata

p/s: sila  abaikan saiz  kami, jgn sesorg  berani  komen kata  nampak aku mcm kakak n kakak aku mcm  adik kalau tanak aku murka!  muahahahahah

No comments: