~Tabung Semalu SK~

Tuesday, March 2, 2010

~Setiawangsa - LCCT~

Thanks  kat  Wan...dia  nih  kawan  hubby...sanggup  bgun  pagi buto  n anto  kami  g  LCCT...siap  apply cuti  plak  tu  sbb  takut  lmbt  masuk  opis  lps  anto  kami...
perjalanan  ke  LCCT  smooth  jer  sbb  keter  tak  byk...yer  la  ko...what  do  u  expect?kul  0400  am  tau...tah2  korg  pun  dok  tdo  agi...
bila  dah  nak  smpai  LCCT  baru  la  byk  keta ...agaknya  dorg  pun  flight  pagi..tak  pun  nak jemput  sdara  mara...anak  bini....
LCCT  cbuk  dgn  bmacam2  karenah  org....masing2  dgn  agenda  tsendiri....
seperti  juga  kami...bergegas  nak  g  check in  brg lps  salam2  n  say  thanks  kat  Wan...
kedek2  p  kauter  R31...tak nampak  tu?
kan ker  dah  d  tulis  OPEN....so apa  tunggu  lg...gigih aku n hubby  dok  bratur...cpt  check  in  brg  cpt  la  leh  p  lepak2...tak yah nak  risau2 n  nak  heret  ke sana  sini  beg  beso2  tu  lg...
hubby  n  wifey  yg  excited nak balik  kg...sarawak....here  we  come!
turn kami  lps  org  Japan  ni  la...heheheh....
berkat  kedek2  gigih  p  bratur  cecepat....
maaf  yer  kwn2..ini  bkn  berat  aku  yer...sbb  berat  aku  ko perlu  darab  dgn  3  kalau nak  d bandingkan  dgn  berat  yg ttera  nih...
huhuhuhuh...berat  gilos  beg  kami  weyh...
aku  kan  beli  tiket  AA  online...aku  beli  15kg  jer  utk  pegi...masa balik baru  la  30  kg...
sbb  aku  dok bajet....pegi  bkn nak  bwk  byk  brg..
balik  jer  perlu  byk  beg  sbb  aku  mungkin  tershopping...heheheh
so...lebih  15.5 kg..kena  la  bayo RM30...
oklah...
bayo jer...
pejam  mata.....
ni  ha  beg  kami...satu  beg  troli...satu beg  bimbit...tp  kedua2nya  punyalah  berat....
patah  bahu aku  kalau  kena  galas...
nasib baik main  sorong  jer atas  troli  yg d sediakan tu...
so...settle  bab  beg  n  boarding  pass....
lps  nih  leh  la  p  lepak2  smentara  nak  tunggu  masuk  jam  0625 am....

tata

No comments: