~Tabung Semalu SK~

Monday, April 26, 2010

~Bertemu sahabat maya~

dah  lama  dok plan nak jumpa...
tp  ada  jer  aral  yg melintang...
dia  org kedah..aku  pun org  kedah...poyo2  dok plan  nak jumpa  bila  balik raya....
sbb masing2 mencari  rezeki d tempat  org....
dia  keja  di sabah..
aku  d  KL...
tp  asik dok jumpa  kat  blog n FB  jer..
kdg2  sempat  borak2  lepas  rindu kat  YM...

tapi baru2  nih aku  dah  berjaya  jumpa  dia..
kebetulan dia  berkursus  di KL...
dok plak kat  Vistana  Hotel..
bleh kata  dekat  la  dgn umah aku....
so...
harus  gegas  g  jumpa  dia..

dia  plak  kebosanan  kat  bilik...tataw  nak  g mana..
kunun nak  ke  Chow Kit..
tp  tataw  jalan..
so  aku  offerkan diri  bawa  dia ke sana...

siapa  dia  sahabat  maya  aku tuh?
tadaaaaaaaaaaaa
AmynaAmir
hubby  dia  pun  navy...tp kat  semporna...
so  bila  sama2  hubby  org laut  nih..
byk la  yg  di kongsi bersama...

thanks  myna  sbb  sudi  jumpa  mar...
i soooooooooooo  happy!
luv u.

tata

P/s: kim  salam kak  riena (eh  betul  ker namanya?   ) sekali yer :)


camwhore  dlm kete :P
jom...jom...nak g jumpa kekasih ati :)
myna : semalu : kak riena
hubby  jd  tukang amik gambo
myna : semalu : SK
gelap la pulak....
gedik2
budak nih tecik jew :D

1 comment:

Amyna said...

most welkam my pren...
lama nya tu kita plan mau jumpa kan.

syukur Alhamdulillah..akhirnya bertentang jua mata kita.ngee~

jadik bila pula mar nak turun sini. jangan lupa ya roger² myna... :D