~Tabung Semalu SK~

Monday, April 19, 2010

~Kami @ Pameran Keranda~

Salam  olllsss.....
kan  ker  2 minggu  aku demam  panas  yg  teruk...
so  mak  aku  dah  worry..
sanggup  dia  naik  bas  utk  dtg  tgk  anak angkat kesayangan  dia  nih....
elok  jer  mak  dtg  ...
trus  demam  aku  kebah  weyh...
hehehehe
itulah  penangan  aura  mak aku....

kebetulan mak  dah ader...
aku  pun  dah  sihat  sikit2....
so  kami berjalan2....
hubby  cdangkan  g  muzium negara..
sbb  dia  nak  tgk  keranda emas  yg  heboh  kuar  tv  tuh...
kebetulan  lagi...
adik  kembar  aku (wit n nana)  n  anak s edara  aku  yg  kembar  tu ( shahirah  n  shahizah)  pun  ader  sekali..
so  sgt  lah  meriah...
kalau  slalu  mcm  nih...kompom  aku  tak  demam  lagi..
hehehehe

tata

p/s: En Hubby...bwk la  saya  jln2  selalu :D


No comments: